maandag 6 januari 2014

Ja Hoor, Daar Is Ze Weer!!!

Jullie zullen we gedacht hebben, die is helemaal Bloggersland uit. Foetsie, weg, geemigreerd.
Maar nee, ik ben er nog. Het was alleen dat de inspiratie helemaal weg was, foetsie, weg, geemigreerd!
Ondertussen zijn we wel 5 maanden verder. dus een beetje bijpraten is misschien niet overbodig.
Gelukkig heb ik nog wel vrolijk doorgequilt.

Is de Home Sweet Home-top klaar...

.... in 2013. Krijg alleen de foto niet gedraaid.
En is de Log Cabin helemaal klaar!!!! 
Daar heb ik wel ongeveer 5 Jaar over gedaan. Maar dan heb je ook wat.

Ondertussen ben ik ook weer een jaartje ouder. Mooi rond getal, 50 jaar!
Anderzijds, een mens is zo oud als die zich voelt. soms 17, soms 100. 

En om dat te vieren heeft een hele goeie vriendin mij hierop getrakteerd. 
Een geweldige voorstelling waarvan ik ontzettend heb genoten, en heb zitten stuiteren op m'n stoel van plezier.

Ook ben ik blij met dit;
Starbucks, Den Bosch

Misschien een beetje raar, maar het geeft mij toch altijd een beetje vakantie gevoel.

Ondertussen een hele drukke December gehad, met het gevoel alsof ik alle 145 miljoen kerstkaarten heb bezorgd


Hoewel het er waarschijnlijk slechts een paar tienduizend was.

En de plannen voor het komend jaar? 
Ga ik meedoen met het Randje per week.
En daarvoor heb ik deze kleurtjes

En de Crochet along
Daarvoor heb ik deze gekozen.

Afgelopen zaterdag was ik ook nog even hier;

Roze plantenpotten....

Dat kan maar één plek zijn...

Hartelijk verwelkomt, thee, koekje erbij
en
"Waarom blog je niet meer?"
En dat was nou net de verbale schop onder m'n kont die ik nodig had, hihi.
Waarvoor mijn dank. 

Zo, we zijn weer een beetje bij. En laat ik nu vooral proberen het vol te houden.

Groetjes, Irene

8 opmerkingen:

  1. Ik ben trots op je!! Zo mooi zijn je quiltendie je toont, en helaas heb ik dat niet nagedaan...hier vooral veel gelezen, niks gedaan en gemozaiekt. Ook randjes!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor daar is ze weer. O, ik ben toch zo trots op je.
    En wat was het gezellig zaterdag he? Maar jij hebt toch ook een soepje gehad?????????
    Kom je gauw een keertje weer?
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je hebt zeker niet stil gezeten! Je Home Sweet Home is een snoepje!

    Leuk dat je ook meedoet aan de CAL, ik ook. Mooie kleurtjes gebruik je, katoen volgens mij hè?

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je er weer bent, en bedankt voor de reactie op mijn blog over de stof en het jak ;)! En wat een mooie dingen heb jij zelf gemaakt, heel erg prachtig allebei!! Veel plezier met je nieuwe projecten! Groetjes Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je Home Sweet Home mooi geworden. Maar ik ben ook erg weg van je Log Cabinquilt ! Prachtig ! Ik wil ook altijd nog een keer een Log Cabinquilt maken, maar moet dat nog uitstellen omdat ik aan de Dear Jane begonnen ben. Fijn weekend, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I have seen that every person wants to express his feelings but he is not able to express his feelings properly in words but the content you have written in your post is very beautiful, it seems that you have expressed your feelings has expressed. Hi, you are a very beautiful post writer, similarly keep writing new posts in your life, our best wishes are with you. Real Girl Number Gurugram
    Real Photos Girl Gurugram
    Gurugram Girl Number
    Hyderabad Party Girl
    College Girl Gurugram
    VIP girl mahipalpur
    college girl aerocity
    Cheap price girls gurgaon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I like these topics very much. I would like to see such topics daily, this post is very good indeed. There are people like you in the world who put forth their views. Thank you so much for posting such a great post.
    Modal Girls in Baga Beach
    Hostel girl gurugram
    Gurugram vip girl
    Gurugram party girls
    Gurgaon dateing girl
    Naughty Girl Gurugram
    Queen of Jhansi

    Nightlife Girls Working Hours

    BeantwoordenVerwijderen