donderdag 21 maart 2013

Beetje verhuizen

Beetje he! 
Om het maar gewoon te zeggen, ik had al ruim een half jaar nieks meer aan m'n Log Cabin gedaan. En dat is jammer, het vorderde toch aardig. Maar nu heb ik hem afgelopen weekend meegenomen naar Lieve Vriend. 
Daar ben ik elk weekend. En één dag in de week eraan quilten is in elk geval meer dan helemaal niet. 
Lekker he, zo ingepakt
 En zoals ik al eens eerder schreef, Lieve Vriend heeft twee nieuwe katjes, en katjes en quilts........
Even ontdekken, wat is dat nu weer?
Ze vinden het in elk geval geweldig om erdoorheen te wroeten.

En verder? Verder sluit ik me aan bij de rest van Nederland met de volgende kreet;

IK WIL LENTE!!!!!!

Ik ben de winter nu echt meer dan zat. En de enige sneeuwvlokken die ik nu nog wil zien zijn deze;


De zelfgemaakte op een Home Sweet Home blok.

Morgen begint de Pocket Of Posies. Ik had graag naar de bee gewild, maar kreeg een paar weken geleden een oproep voor een bevolkingsonderzoek, tegen borstkanker. En dat vind ik toch net iets belangrijker. Maar om nu te zeggen dat ik me erop verheug, euhm nee. Het lijkt me erg onaangenaam, m'n borsten geplet in een apparaat. Nou ja, het zij zo.

Groetjes, Irene

1 opmerking:

  1. Gelukkig bleef de sneeuw niet liggen, nu hopen dat er vannacht niks meer zal vallen....enne viek het mee, het borstonderzoek?

    BeantwoordenVerwijderen