donderdag 21 februari 2013

MUTS!!!



Nee, jullie niet, ik bedoel mezelf. Dacht ik mezelf aan te melden voor de Miss Yoyo bee voor volgende week, bleek het deze week te zijn. Ik had in m'n hoofd dat het steeds de laatste woensdag van de maand zou zijn, en in plaats van dat ik even de site check.....
Nou ja, volgende maand beter.


Ondertussen ben ik wel helemaal bij, bij deze fotografisch bewijs, hihi.
Ik vond deze erg leuk om te maken, lekker werkeje om beetje bij beetje tusssendoor te doen. alleen doe ik dat dan weer niet, rustig een uur of twee achter elkaar.

So far, so good..... 


En in afwachting van het volgende pakketje ga ik even vrolijk door met de Home Sweet Home, even wat lapjes bij elkaar harken. 

Het werk heeft zich een beetje uitgebreid. Omdat ik niet aan mijn wekelijkse contracturen kom, moet ik extra werken. Dat houdt in dat ik vrijdags twee wijken loop. Gelukkig is de tweede wijk mijn vorige, iets kortere loop. Dus Miranda, als je me vrijdagmiddag voorbij ziet struinen, trek me gerust even aan mijn jas.

Groetjes, Irene

3 opmerkingen:

  1. Wat een liefke wordt het! Enne ik zal morgen pogen op letten Irene...je mag gerust aanbellen/kloppen en een bakje doen om even op te warmen hoor. Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, zal ik doen. Mag je me wel even je huisnummer mailen, anders sta ik misschien verkeerd.

      Verwijderen
  2. AHH was jij dat die de datum niet goed had. Ik hoorde gisteren al zoiets. No ja jij bent tenminste bij met de miss Yoyo, ik nog lang niet.

    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen