woensdag 10 oktober 2012

Happy Birthday????

O jee, nu wilde ik toch minstens twee keer per week een stukje schrijven.
Redenen? Tja, ik kan natuurlijk van alles aanvoeren.
Een paar drukke dagen bij de post. Vooral de laatste twee.
Of misschien toch een mislukte verjaardag
Met druk op hetwerk was het vooral een kwestie van een aantal zieken en de wijken die toch gelopen moesten worden. En ondergetekende was ook de klos. Na twee wijken wil je eigenlijk niks meer.

 
Maar toch nog een paar leuke cadeautjes gekregen.
Een paar hele mooie speciale oorbellen van mijn vriend

 
Het Jane Austen quiltboek wat ik een paar weken geleden besteld had.
Cadeautje aan mezelf.
 
 
En een DVD van zoonlief. We vinden de Twilight serie allebei erg leuk. Volgende maand komt de laatste film hiervan in de bioscoop. Daarom deze film, thuis kijken vlak voor de voorstelling, dan hebben we een goede aansluiting op het laatste deel.
 
De Poesieplaatjes is voor ongeveer de helft in elkaar gezet. Nu even geen dubbelle wijken moeten lopen, dan komt het nog op tijd klaar voor de Miss Yoyo begint.
 
En een beetje meer mijn best doen om wat vaker te schrijven.
 
Groetjes,
 
Irene
 

2 opmerkingen:

  1. Jammer, een mislukte verjaardag. Maar niet getreurd, volgend jaar komt er weer een. Of ga ik nu te kort door de bocht? Je oorbellen zijn inderdaad heel bijzonder.
    Waarschijnlijk ontmoeten we elkaar bij de miss Yoyo.

    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wietske,
    Volgend jaar neem ik gewoon een dag vrij met m'n verjaardag. Dan is het ook 'the big 5.0' . Toch iets om even bij stil te staan. Ook al ben ik eigenlijk niet zo'n feestbeest.
    Zeker nog dit jaar zal ik niet naar de bee van de Miss Yoyo kunnen. Als ik het goed gezien heb zijn dat woensdagen, dan help ik mijn zoon nog met het insteken van de folder in de kranten, zelf is hij nogal laat vrij van school en om dan nog alles te gaan doen, dat red hij niet. Hopelijk dat hij zijn andere baantje bij AH wel kan houden, dan zegt hij de krant op en hoef ik ook niet meer in te steken.
    Daar komt dan ook nog bij dat ik zelf ook nog mijn postronde moet doen. Dat is voorlopig wat aan de krappe kant.
    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen