maandag 1 oktober 2012

Gaten en katten




Grrrr, dit weekend weer last van m'n kies gekregen. Nu moest ik toch naar de tandarts vanmiddag, maar ik had meer te vertellen dan me lief was. Resultaat, weer aan de antibiotica en pijnstillers en over een tijdje moet er een wortelkanaalbehandeling komen. Ik verheug me er niet op.

 
En terwijl ik bezig ben met de lapjes is het Calico weer gelukt om zich tussen de leuning van de bank en mijn been te wurmen. Hoe hij het voor elkaar krijgt, geen idee.
 
 
Het goede nieuws is dat ik vandaag de laatste blokken voor de Poesieplaatjes af heb gekregen!!!
Kan ik de gaten opvullen die ik nog had.
 
 
Met nog een geborduurde kat.

Een paar weken geleden heb ik me opgegeven voor de Miss Yoyo BOM, die eigenlijk in september zou beginnen. Dat is een maandje uitgesteld. Helemaal niet erg. Kan ik nog even rustig aan de Poesieplaatjes werken.

Maar vanavond vroeg naar bed. Morgen is er weer een dag.

Groetjes, Irene

1 opmerking:

  1. Hoi Irene,

    Dat is nou toch ook gezellig. Ik ga de quilt miss Yoyo ook maken. We komen elkaar vast wel tegen
    Maar de lapjes die je nu laat zien zijn ook zo mooi. Je hebt dus gewoon nog een keer zin in zoiets romantisch? Ik heb ook erg getwijfeld tussen deze en de nieuwe van Dorien, maar kies toch voor de nieuwste alhoewel de poesieplaatjes ook geweldig zijn.

    Sterkte met je kies, is niet fijn he?

    Groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen